Match!!! ♥

Hejhej,
i morse när jag och Nikolina gick upp var klockan sex :o
Spårvagnen (stav?) gick kl kvart över sju från Majorna,sedan när vi kom ner till centralen så köpte vi en macka på Mcd.
Sedan gick vi bort till där vi ska hoppa på bussen :)
Men vi fick sitta där en liten stund för att bussen gick 20 över 8,
vi satt där ungefär 20 min och vänta!!
Sedan när vi kommer hem till Lilla Edet så är klockan kavrt över nio,
och vi ska vara i Fuxerna Kyrka kl halv 10,
så ja vi går dit och möter Anna så vi går in tlsm.
Jag och Anna skulle nämligen vara ljusbärare så då ska man vara där halvtimma tidigare än alla andra.
Sen när det slutar så går jag och Anna hem ,
Jaap och sedan så har vi match kl 5 men vi har samling 4,rätt coolt!jo det vet jag:)
Nu så ska jag käka lite käk,så man inte blir ass hungrig när man spelar och dör..
JappJapp hade gött bloggar lite mer sedan i kväll och skriver hur det gick på matchen.

//JenniferAndersson

Kommentera här: