Because iam a nolifer!

Heeeeeeeeeeeeeeej,
Från senast jag la upp ett inlägg så har det faktiskt händ mycket.
Jag och Nikolina satt och kollade på Beck, och sedan stängde vi av tvn och gick t datorn lite,
helt plötsligt satts tvn på sig, tror du att jag blev rädd eller?
Både jag och Nikolina  flyger till ett hörne i rummet och skriker.
Haha Niko tar min mobil laddare och går mot dörren gick o kollar om någon är där,
sedan springer vi till hallen och tar våra skor o jackor och springer ut.
Det var nog det läskigaste på länge.
Sen gick vi runt lite här i Majorna och gjorde lite grejer:)
Sedan kom Nikos mormor hem o då kunde vi komma hem igen,
nu så har vi inte gjort så mycket,jo vi har suttit vid datorn och lite sånt.
Men japp nu ska vi gå och äta lite macka,ha det bra allisammans :)

Jennta

Kommentera här: