Skolavslutning ♥

HejHej!!
Igår var jag med Nikolina,
vi la fram grejer tills idag till skolavslutningen.
Niko sovde  hemma hos mig och lite sånt..
jappjapp


 Och idag då så gick vi upp halv sex eller ja man kan ju inte direkt säga att vi gick upp direkt,
så ja ungefär sex halv sju,aa.
och så plattade vi håret och sminkade oss och jag gjorde fläta i Nikos lugg.
Och sedan käkade vi och klädde på oss kläderna ♥
Sedan så hade ingen köpt blomma eller något till våra mentorer så det fick jag göra för mammas pengar men aja det viktigaste var ju att dom blev glada!
Sedan när vi kom till skolan så samlades vi i våra klassrum och gav blommorna och prata/tog kort,
senare gick vi ner till uppehållsrummet,alla 8:or och 7:or.
Så fikade vi,sen fick några priser som dom hade vunnit i fridrott eller nu vad det heter och allt sånt..
Sen efter skolan så gick jag och Nikolina hem och tog lite fina kort på oss själva och sedan gick vi till borstöms och köpte bullar :)
aa och nu har jag precis käkat pizza,Nikolina kommer snart hon skulle hem och käka tårta eller något mot det håller :)


En bild från idag på mina underbara vänner och jag :)

Hanna samuelsson,Nikki nordberg,Nikolina Danielsson,Jag,Tilda Larsson
tss,tror jag har stavat rätt,säg t isf ;) ♥
Ha ett bra sommarlov

Kommentera här: