Skolan suger :) <3

Hejsan!!
Idag vaknar man hemma hos anna dåe.
Väldigt sköj faktiskt,
Jag gick upp kl 06:15 o duschade :)
sedan blev kl halv sju och anna skulle gå upp.
HaHa anna är lite morgon trött kan man säga,
älskar henne sjukt mycket..
Sedan kom morsan o körde oss t skolan
så hade vi matte den förta lektionen!!
Matte suger :o
O sen när jag skulle gå hem fastnade jag i skolan med massor folk ,
vill ni veta en sak,jag ska bli tjock när jag blir stor..
Jag e ju så här small men asso min framtid e att bli tjock,liksom
Sen när man kommer hem så börjar man städa,
så får man ett sms av Rebecka Dahlqvist
Becka:Är du hemma?<3
Jag:ja ?<3
becka:är du med ngn?<3
jag:nä,hurså?<3
Haha sen ringde jag henne,hon ville bara att jag skulle vara med henne en stund för hon va i edet :)
haha jag trodde det var ngt annat :s
men aja nu så städar jag fett mycket..
Ska strax gå o lägga mig för jag är fett trött ,
eller så går man upp o kolla på tv litte granna :)
Bay ,I LOVE YOU  <3
Live well,Laugh often,Love much
http://www.jenntarockar.devote.se/

Kommentera här: